Het AD(H)D-café is dé plek om in contact te komen met mede-ADHD/ADD'ers. De organisatoren zijn ervaringsdeskundige vrijwilligers.
Nee hoor, meestal is het in een gedeelte van een regulier café of een klein zaaltje en is het vooral gewoon gezellig. En zeker als er een thema is, is het ook nog eens bijzonder informatief. Sommige cafés werken vaak met thema's, andere (bijna) nooit.
Zeker! Iedereen die meer wil begrijpen van ADHD en ADD is welkom. Kom langs in een (online) café in jouw buurt!
Dit zijn onze online bijeenkomsten:
Online Vragenuurtje (elke donderdagavond)
Online Vrouwencafé (maandelijks op zaterdagavond)
Online ADHD Café (elke 4e vrijdagavond van de maand)
Die vind je op het kaartje hieronder.
Zoekhulp:
-Op het kaartje staan alle cafés met een groene 'locatiepin' aangegeven. Klik daar op en je komt op de pagina van het betreffende AD(H)D-café.
-Tik je (bijv.) een plaatsnaam in de zoekbalk, dan zie je alleen de café's in of rondom die plaats.
Op 11 juni vertelt ADHD-expert én voedingsonderzoeker Rob Pereira ons alles over de feiten en fabels op het gebied van ADHD en de impact van voeding.
Woensdag 15 mei praten we bij ADHD-café Eindhoven over wat juist zo mooi is als je AD(H)D hebt en gaan we weer wandelen op Landgoed de Grote Beek.
Op 1 mei gaan we bij AD(H)D & Dyslexie Café Heusden terug naar de kern. ADHD en dyslexie werkt bij iedereen anders. Hoe werkt het bij jou? Kom langs en praat mee.
Hoe red jij jezelf? Daarover praten wij in ADHD-café Eindhoven op woensdag 17 april. Hoe reageer jij als je onder druk staat of stress voelt?
Enthousiasme gaat vaak samen met ADHD. Is dit een talent of een valkuil? Daar praten we twee keer over bij ADHD Café Amersfoort. Op 22 maart online en 12 april fysiek.
Donderdag 21 maart is er weer een ADHD Café Breda bijeenkomst. Deze keer gaan we het hebben over de ADHD diagnose op volwassen leeftijd.
Zoals het een goed ADHD/ADD-er betaamt, zorgen ze voor 'levendigheid'. Dat was deze keer weer te merken in ADHD Café Assen!
Wat kunnen wij als mensen met AD(H)D ons lekker verliezen in onze hobby's. Daarover praten we op woensdagavond 20 maart in AD(H)D Café Eindhoven.
Heb jij vanwege jouw AD(H)D of dyslexie wel eens te maken (gehad) met stigma en/of zelfstigma? Stigmatisering is een proces waarin een groep personen negatief wordt gelabeld, veroordeeld en uitgesloten. Dit gebeurt op grond van gemeenschappelijke, afwijkende kenmerken en/of gedragingen die angst of afkeer oproepen.
Woensdag 21 februari praten we over jou als AD(H)D ouder van je kinderen en over jou als AD(H)D kind binnen het gezin waar je bent opgegroeid
Impuls & Woortblind
Berencamperweg 10
3861 MC Nijkerk
K.v.K. Utrecht 62375091
IBAN NL64ABNA0447102575
+31 33 247 34 84
info@impulsenwoortblind.nl Word lid Opzegging lidmaatschap
Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.